Alla inlägg under april 2012

Av hanna o ebba BFF - 27 april 2012 18:15

Heej bloggen!

Idag hade våran skola talangjakt, jag och några från klassen var med och dansade till "Sean den första bannan" och vi..... VAANN! jätte glad! vi skulle köra en gång till det kändes som jag skulle börja gråta då hehehe:D suuper glad cheyy här!(Y)

sen efter skolan skulle jag rida Waldi det gick bra han var bara väldigt pig men det var kul:D

just nu chillar jag ska nog ut och hoppa studsmatta:D imorgon kommer jag inte blogga först ska jag rida sen ska jag på hajk med scovterna, men hoppas ni har det bra kraam!/Ebba


(har inga bilder nu så ni får några någon annan dag:D)

Av hanna o ebba BFF - 26 april 2012 22:22

Heej alla läsaer, sry att jag inte har bloggat så mycket men... idag har jag varit på Ullared:DD kul jag köpte inte så mycket, två tröjor, en headsett(stavning), nytt mobilskal till min iPhone 4 men jag sparar just nu så   just nu sitter jag och lyssnar på Danny Saucedo min idol^^ 

ska sova nu så go natt bloggen<3 /Ebba 

 


:D

Av hanna o ebba BFF - 25 april 2012 16:51

Heej! sry att jag inte bloggade igår, men jag var iallafal med Linnea igår(skooj) idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan:D ska nog ringa hanna snart tror jag, aja det var inte så mycket men... aja allt från mej puss!/Ebba

 

Av hanna o ebba BFF - 23 april 2012 19:58

Heej! Idag har jag varit med Linnea^^, naajst var det! vi gjorde inte så mycket var ute lite:) just nu kollar jag på tv simpsons det är väll kul   Har inte så mycket att blogga om men... aja här kommer en bra blogg:D www.nattstad.se/HenrikBarry kolla den!:D

aja det var allt från mej bloggen hoppas ni har haft en bra dag kram Ebba!

 

Av hanna o ebba BFF - 23 april 2012 19:37

här kommer den!

Av hanna o ebba BFF - 23 april 2012 19:28

HEJ HÄR ÄR JAG NÄR JAG HOPPAR PÅ FINDUS!                VI SES NÄSTA GÅNG! /HANNA

 

Av hanna o ebba BFF - 22 april 2012 19:32

här kommer Ai se eu te pego av Michel Telo:)


har ganska tråkigt nu så:/ ska nog hitta på något:D

/ebba:)

Av hanna o ebba BFF - 22 april 2012 16:07

Heej idag har vi fotat lite så här kommer några bilder 

Hanna och Nellie(Hannas hund)

bara för att jag(ebba) tycker att den bilden är cool:D


just nu chillar jag och hanna vid datorn och skrattar! skicka gjärna kommentarere till oss tackar!

det blev ett lite inlägg med bilder:D 

puusshiiiss!

Presentation


Hanna!(11)
Ebba!(12)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards