Direktlänk till inlägg 3 juli 2012

hos hanna!XD

Av hanna o ebba BFF - 3 juli 2012 13:57

heej igen det är Ebba som skriver! c;

jag är hos Hanna nu, hon bostartänderna och sånt nu så jag bloggar lite tänkte jag;) 

idag ska jag och Hanna ut till någon skog med hennes familj, men först ska Hanna till tandläkaren 0.o<3

vi kommer nog blogga mer ikväll tror jagXD fast jag tycker vi har börjat blogga ganska mycket nu!c;


snälla kommentera, om vad ni tycker vi ska skriva om ;*


puss&kram Ebba!<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna o ebba BFF - 9 augusti 2012 17:11

Men tjeenare! Nu är jag med Matilda,Linnea,Hanna&Maja vi är typ super sociala, musik&sånt men vi ska& bowla nu men det kanske blir ett inlägg senare om hur det gick! Men puss&hej!/Ebba...

Av hanna o ebba BFF - 3 augusti 2012 23:17

Yoo broo! Idag har jag varit med min kompis Ida, yeeaah, vi gjorde inte så mycket tog det mest chillt& prata och såntXD Men nu kollar jag på OS så det blir ett kort inlägg men ni får ha det så bra, puss&hej! /Ebba...

Av hanna o ebba BFF - 1 augusti 2012 17:19

Jag&Maja ligger nu på studsmattan och chillar, vi har precit varit ica & köpt saker, det var jätte mysigt att rida islandhäst! Det var lite från mej! Länk till Majas blogg www.majziz.devote.se /Ebba!? ...

Av hanna o ebba BFF - 1 augusti 2012 17:19

Jag&Maja ligger nu på studsmattan och chillar, vi har precit varit ica & köpt saker, det var jätte mysigt att rida islandhäst! Det var lite från mej! Länk till Majas blogg www.majziz.devote.se /Ebba!? ...

Av hanna o ebba BFF - 1 augusti 2012 09:48

Hej! Snart kommer Maja! Då ska vi åka och rida islandhäst! Det kommer bli jätte kul! Men det kommet nog ett inlägg ikväll om hur det var, om jag orkar, Maja ska ju oxå sova över sen så vi kanske gör något annat ikväll! Ni som följer os, ridsporten ...

Presentation


Hanna!(11)
Ebba!(12)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards